Tagg!

Här hade jag inte skrivit på ett tag ser jaag! Hände inte så mycket i torsdags eller fredags. Var bara i skolan på torsdagen och segade. Slingade en kund och slutar 17. Då åkte jag hem och lagade mat och tittade på tv. Och i fredags var jag på salongen och nästan somnade.. inte bra! Känner mig typ trött hela tiden -.- Vad är det här egentligen, haha. På kvällen var jag bara hemma med min mor & far.
I lördags däremot var jag med Jenny. Vi käkade en hederlig korv och makaroner middag och vid 8 kom Johan, Henke och Viktor till mig så förkrökade vi lite. Körde beerpong och jag och Jenny förlorade, Jätte kul.. och sen drog vi ut! Kom hem 5, och dagen nu har jag en stor fet blåsa under foten.. så jag kan inte gå normalt nu. Men det är det väl värt, ett litet tag iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0