Rubrik

Tjena morsning korsning! Krattade gärnet i förrgår och efter det åkte jag hem till Jenny och solade och garvade åt hennes cp grannkärring. Vi proppade också i oss lite kladdkaka och makaroner med korv och efter ett tag drog vi till Friskis och Svettis och körde ett pass. Robin kom och hämtade mig och så var vi med alla människor lite sådär. Vid 10 hoppade jag på en buss som Jimmy, Jimmy Björk och Affe satt på och så åkte jag hem till Björken och möööös. Å slaggade över där ;D

Idag var jag först med Jimmy såklart till typ 2 då jag åkte till gymmet och gymmade med Emma. Hann sen duscha snabbt och allt när jag kom hem på 30 min, då jag åkte till norra sköndal och mötte upp mamma. Vi far hem till mormor och morfar, vi fikade med bölle och jag klippe dom :)
Sen 9 ikväll har jag varit med Robin. Vi satt och grillade vid badstigen med alla goda folk tills 1 på natten. Det var myys! Blidde lite kaos ett tag bara men när den människan dragit så blev det bra igen. Haha! Lågisgt va? Åkte sen hem till Robin och kollade på Trassel och när den var slut skjutsade han hem mig, och här är jag nu. Hehe, kom dock hem för 2 timmar sen. Shiirttt -.-.- såg nu vad klockan var.. Great, hihi. Har hållt Jimmy sällis på jobbet också, men nu ska jag fan sovaaa. HAREEEE puss



HEHE emmaaa, lånade dina byxor lite mer. Antog att det va okej, hihi hope so iaf. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0