Mys måndag

Woopwoop! Nu är det bara en liten månad kvar tills man inte är 17 längre. As taggggg, HEHE
Igår vaknade jag med ett samtal från Robin att jag kunde hänka med dom till småland och Elmia på fredag. Lite random kul sådär faktiskt, haha. Jag och Emma gick upp efter ett tag och åkte till en thai resturang och åt våran frulle. Mega gott vare! typ dog.. eller? Gick till centrum och åkte hem till Emma och hämtade gym kläder och så åkte vi till gymmet, äntligen efter typ några lata veckor. Efter det blev det glassiglass och så bar det hemmåt för oss båda. Hann duscha snabbt innan jag och pappa skulle åka till Norra Söndal och möte upp nån random snubbe och efter det käka på Daisys.
Vid halv 8 kom jag hem till Jimmy Bjööörkk och va med han ofcourse ;) Sov över där och vad tvungen att gå upp halv 10 för att han skulle iväg, och nu är jag hemma. TAGGIISSSss,,,, ska gå ut och kratta snart och senare ska jag vara med Robin. HEJDÅ folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0