Min lördag

Awesome varm dag! Gick ut och solade när jag vaknade, efter ett tag käkade jag frulle och åkte till Haninge. Fick skjuts av Robin som ändå hade vägarna förbi och så var jag lite med honom i centrum tills Jimmy kom. Vi köpte snask och gick hem till honom och satte oss i solen. As nice, han spelade gitarr och jag ba satt där och njöt. Hehe, han lagade mat och jag åt den, haha även han också såklart och så tittade vi på ett gammalt roligt program.

Åkte hem till Emma vi 9 och vi tittade på 27 dresses med chips och godis. Smarrrrr :) Är fortfarande hemma hos henne, sitter i soffan och ska sova här också, Puss hej lever pastej

1 måndag och 3 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0