Glad Svahn unge

Har brist på fantasi när det gäller mina rubriker. Så den får det bli idag, tvärt emot det igår så det är positivt:)

Klockan 7 igår kom mr Björk hem till mig. Vi tittade på tv och allmänt latade oss. Tittade på Big Brother såklart! Hehe och så sov han över här. Så åkte jag till skolan vid halv 10 och han åkte hem. Slutade för ungefär en och en halv timma sedan, för att min idrottslärare vad sjuk, vilket var riktigt skönt kan jag lova! Så jag åkte hem och började skriva på samhälles uppgiften -.- Varför man ska ha euro istället för kronan, och grejer. Sen när mr Lind slutar jag ska åka hem till honom och antagligen titta på One tree hill (han har köttat ifrån mig -.-), och äta mat. Smarr Smarr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0