April: Torsdag & Fredag

Igår torsdags var det utvecklingsamtal dag vilket menas med att man bara behöver gå på det och är ledig resten av dagen. As skönt, åkte och övningskörde med mamma, först till skolan, sen till länna och sen hem. Hihi, vid 4 kom Jimmy och Jocke och våldgästade mig hemma, vi körde Wii och jag ägde dom.. (a) Käkade middag och vid halv 7 skjutsade dom mig till Jimmy B-jörk (väldigt b.. haha!) och dom åkte hem. Vi tittade på en massa roliga videos på youtube, han fotoshopade en bild på mig så jag såg helt mogno ut och grejer, myste och tittade på tv.
Jag sov över där och på fredag morgon åkte till Globen och mötte klassen där klockan kvart i 9. Va på en sminkkurs och fick sminka varandra en vardagsmake-up. Jag sminkade Carro och hon sminkade mig. GöttGött! Efter det käkade jag, Johanna och Nick på Subway och så åkte jag hem. Var hemma ett litet tag och så åkte jag vidare till centrum och mötte upp Felicia, käkade glass i solen och allt. Drog hem till mig sen och gjorde inte så mycket, tittade på BB avsnittet som hon missat och sådär.
Nu är jag hemma hos Jenny och ska precis börja fixa mig. Ikväll blir det party! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0