April, april

Hej och hå vad dagarna går! Nu är det redan april och det blir bara en dag färre tills det är min födelsedag. Wihoo i torsdags färgade jag min mor i skolan på kundpasset, ljusade upp hennes svarta tråkiga hår 3 steg ljusare. Hehe, och la på en brun färg, (kommer inte på vad den heter just nu..). Sen på kvällen fick jag skjuts av min käre bror till Jimmy och så var jag där. Ägde honom med titanic låten på gitarr.. eller ja nästan iaf. Hehe. 
På fredagen färgade jag och slingade min älskade storasyster på praktien. Färgade först utväxten och gjorde sen blekta slingor i hennes överhår. När jag slutade mötte jag Felicia i centrum och så käkade vi på kina resturangen. Friterad kyckling med sötsur sås för mig som vanligt. Eheh.. och efter två timmars pratande och skrattande åkte vi hem till mig och tittade på tv och muppade oss. As tagg, somnade runt ett helt död och nu sitter jag här och skriver. 11.11 är klockan! Fan vad nice, orkar bara inte tänka ut vad jag ska önska mig efterson jag sitter och skirver ett sånt fint inlägg här.

Idag ska jag vara med Felicia igeeen och ikväll blir det party! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0