Träning

Gogogo! Det är kul med handboll igen och jag e taggad! Hoppas jag bara inte jag får en sån jävla tränigsvärk som förra gången. Fast det tror jag inte heller, för nu höll vi på mer med bollen och inte som förra gången då vi bara hade fys och kondition. Nästa vecka blir det ändringar med tiderna och så, och så hoppas jag att Magnus skickar ett mail om de, så det inte blir som igår när vi kommer till "träningen" och så är det inga där, och när vi ringer till magnus så visar det sig att den är inställd. KUL att man får veta något liskom. HÖHÖÖÖÖÖÖÖ, så istället för träningen var jag med och "firade" Langen som fyllde 19 igår. Grattis Grattis! Men nu ska jag mata mina bebisar. PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0