tråkkkkkkkk sak

Jo men det här är jätte kul. Kan inte andas genom nästan. Woho. Jag älskar det, not.
Idag har skolan konstigt nog gått rätt fort. 09.15-16.30. Blä. Men dagen började inte så bra kan jag säga. Glömde en massa saker hit och dit och kom försent, plus att när jag äntligen kommit till skolan är jag helt säker på att vi ska ha frisör så jag går dit. Men ikkesanikke där är ettorna och jobbar. Ba wtf...? Det visade sig att vi hade sämhällskunkap när jag ringde mamma. Haha. Sen färgade min dockas hår och så gick vi igenom det sista på kultur och stilhistorian, Rokoko bla. Man kan ju säga att människorna såg väldigt roliga ut förr i tiden!  Så var det ogentering på idrotten, inte så jäkla bra för min hals, men what ever. Å rätskunskap. WIIIIIIE... Det var faktiskt kul, eller jag och Johanna gjorde det kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Fan vilket tråkigt inläggggggggggg. BRANDALARM. Nä jag ska vara tyst.
Jag och Johanna köttade iaf till träningen och tränade. YÄÄyäyÄYÄ imorgon blir det nog ingen handis för mig. FÅR SEEEEEE HEJdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0