Nu är jag lycklig igen

Har både ätit på Subway och köpt skorna idag. Glad, glad, glad! Jag och Nick gick igenom typ hela stan kändes det som. Vår lilla resade började med att vi åkte till medis och gick till en affär och provade i storlek 4 (36,5) men då visar det sig att dom skorna jag köttat efter överallt är ändå försmååå. Jag ryckade och så började vi gå hela görgatan (mot skanstull) och letade efter skorna. Ingen butik där heller hade dom fucking skorna, då åkte vi tillbaka till medis och gick åt andra hållet på götgatan och letade, även vid slussen. Men inte där heller.. då gjorde vi ett sista försök vid t-centralen och där!, första butiken vi köttar in i, har dom! Victory! Jag e så glaaaaaaaaaaad så att jag sprickeeeeeeer. Hihih, jag ska inte spamma bloggen med negativa "inte skor köp" längre, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0