Modell/kundpass

Helloj everybody out there.
Idag var det rätt kul i skolan må jag säga. Färgade min docka på formgivningskursen, lite vanli mörkbrun sådär, så träffade Fanny på lunch rasten (y) Hade modellpass på frisör lektionen. Då man jobbar i par, ena är frisör och den andra är assistent. Jag var med Hanna och hon var frisör så jag hjälpte henne. Men det var typ som man var två frisörer på en människa, så vi färgade iaf en tants utväxt och tonade lite på hennes längder, och det blev bra. Vi fick dricks. Mohahah, som dock går till hela klassen såklart ;)
Efter skolan träffade jag Emma. Vi käkade hamburgare, tittade runt i affärer och satt och pratade en hel del. Det var ju ett tag sen.. Men nu känns det bra igen! <3

Imorgon blir det APU och Johanna ska komma till mig och bli tvättad och fönad.

Kommentarer
Postat av: e

gulle :DDDDDDDDDDDDD <3

2010-09-16 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0