Min onsdag

Jag har träningsvärk i ryggen(?) Najs, hur fan strechar man det? Inte fan vet jag.
Började kvart över 12 idag. Skööööönt, gjorde makaroner och köttbullar till lunch och så kom Fredrik och snodde av det också. Hehe, gick skit på frisör lektioner för det hände fan ingenting med dockjävelns hår. Men aja, får försöka på nytt någon annan dag. Och så hade vi orgentering på idrotten, jag och Carro körde ihop och det gick bra!
Om ett tag eller snart ska jag och min käre familj bege oss till Haninge centrum polisen och förnya våra pass. Tou know Thailand, HERE WE COME! Kanske träffar Jimmy och Andrej Bobsi efter det. OOOOOM vi åker någongång. Sen är det träning klockan 8. Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0