Lugn fredag

Det är inte kul ute längre, det är bara kallt och uschigt. FYYYYYY, jag vill ha sommar och sol! Men nu har man iallafall något att längta efter och se fram emot med vintern och det håller mig vid liv. Hihihih, jag är neggo, jag vet. Inte bra.
Idag gick jag inte i skolan, eftersom vi har praktik varje fredag. Var på en salong som heter Scissor Hands som ligger vid Råghuset. Dom var riktigt mysa och trevliga. Det jobbar 4 tjejer och 2 killar där. Det gillar vi. Haha, gjorde egentligen inte så mycket idag eftersom det var första dagen och det var lugnt. Men fick iaf hjälpa och dra ut slingor på en och föna och platta håret på en. Slutade halv 5 och då åkte jag till centrum och var med Fredrik. Har inte gjort så mycket ikväll bara segat och degat. Fredrik sover redan (från en timma tillbaka) och jag gör iprincip ingenting. Imorgon ska jag vara med Johanna och vi ska ha kuuuuul! Hejdå

Två bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0