Zombie

Tjolahopp! Går hade vi kundpass i skolan, fast jag hade ingen kund så höll på med mina dockor istället. Den ena stylade jag två gånger och den andra färgade jag två färger på. En färg snätt över huvudet fram och en snätt över huvudet bak. Ni förstår säkert inte men kan lägga upp en bild lite senare om jag kommer ihåg. Nu är jag hemma hos Fredrik så kan inte göra det. Efter skolan åkte jag och mamma til Inzo och köpte en färgkappa och lite permanent spolar. Så käkade vi senare en smarrig god mat och så kom Jenny till oss. Vi spelade zombie spelat. Höhöhö, box head om ni undrar. Vi är grymma, kom 3a i highscor(?) listan!

Nu ska jag slänga på mig lite smink och sen bege mig till bussen och till praktiken. Hoppashoppashoppas att pappa kommer förbi och klipper sig! Sen ska jag träffa Johannaaaaaa <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0