TISDAG

Tisdagskvällar är dom bästa kvällarna. Eller iaf om det gäller att sitta inne framför TVn. Hahha, har säkert sagt det flera miljadrer gånger, men säger det igen så att ni förstår ;)
Och jag är typ helt insatt i Paradisehotel. Hahah, älskar det! Känns typ som jag är en av dom. HEHEHE, fast nä. Är kär i det. typ. Tsss..

Det var jätte trevligt hemma hos Jessica i söndags förresten. Jätte smarrig smörgåstårta och choklad tråta. Höll nästan på att spräckas för att jag år så mycket, och ville äta ännu mer! Hihi

Kommentarer
Postat av: Storasyster

sötnöt...kom hem till mig så ska jag göda dig :)

Din lilla sticka...;)

Puss lill-loppan

2010-10-27 @ 19:07:00
URL: http://lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0