Things change

Tjenixen, inget är som det brukar vara. Saker och ting förändras och det är bara att acceptera.
I onsdags var jag med Jimmy efter skolan till typ 9. Vi spelade starcraft (hehe), åt på sibylla och tittade i centrum. Igår hade vi kundpass i skolan. Jag färgade, slingade och klippte en kvinna. Höhö. Efter skolan klippte jag Jennies Fredrik och lagade pannkakor, så kom Johanna förbi och hämtade min resväska som hon ska låna när hon lämnar mig på söndag. OOOCH Fredrik och Hampus kom hem till mig så spelade vi lite Wii.

Idag var det orgentering halv 9. Jag och Nick gjorde vg-banan på 1 h + 25 min. Vi blev döda typ.. åkte hem och duschade, åt och lite sånt. Sen bar det av till praktiken. Slutade där lite över 17.00 sen hade jag en liten roadtrip i stora staden... hej jag heter jennifer och har ett lokalsinne som en fiskmås, hejdå. Irrade alltså runt mig ett tag tills jag hittade dit jag skulle = T-centralen. Lol. Köpte en tröja på ginatricot, åkte hem och så kom Johanna hit. Nu har vi precis tittat på Idol, snart blir det Wii. PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0