Rubrik för fredagsen dag

Det snöade när jag vaknade! FUCKTARD..... gick upp 7, för att klockan 8 åka till Jessicas skola och få fotvård av henne, så skönt! Dock hittade dom inget fel på min fotis som gör ont. Får typ som en liten förhårdnad till vänster om trampdynan som sedan gör ont när jag går, kommer lite då och då och det är fett me irriterande. Jaja, det var iaf skönt att få lite massage på fötterna och lite sånt där. Hon pluggar ju till hudterapeut.

Efter den sköna behandligen åkte jag till praktiken, fick slinga och färga Ciccis utväxt (min handledares dotter) Så åkte jag hem och chillade, åt halv god mat. Hehe, tittade på idol, pratade med fullis-Jimmy & sedan fullis-Jenny och sånt. Sen vid 23.00 kom Fredrik och alla hans roliga firends och hämtade upp mig så åkte vi och sladdade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0