Lite saker som ni nog inte visste om mig. Have fun

  1. Jag tycker kaffepulver luktar gott
  2. Dricka var mitt första ord när jag lärde mig säga R
  3. Det var i 1an
  4. Jag är egentligen blyg
  5. Jag brukar prata med mig själv
  6. Jag kände inte min syster från 2000-2007
  7. Men nu står vi varandra jätte nära
  8. Fantisera gör jag väldigt ofta (om allt!)
  9. Jag har svårt för att prata om mina problem
  10. Jag vill inte att folk ska tycka att jag är svag
  11. Jag är jätte rädd för spindlar och harkrankar
  12. Jag hatar att sitta på toa
  13. Jag kan inte hålla mitt rum städat
  14. Min rädsla är döden
  15. Min bror och jag är nästan som tvillingar
  16. Jag lärde mig nyligen att sätta på mig bältet i bilen
  17. Jag är bortskämd och jag hatar det
  18. Jag älskar att åkta båt, Fort!
  19. Jag har gått på dans och handboll
  20. Min hårfärg är egentligen typ råttbrunt
  21. Jag är döpt till Jennifer Caroline Svahn
  22. Jag skulle först heta Emelie
  23. Min allra första bästavän är bara 8 dagar äldre en mig och vi har känt varandra sen vi var minde en 1 år.
  24. Jag har inga gudföräldrar
  25. Jag tycker att gamlingar är söta
  26. Jag är envis
  27. Jag älskar kameror
  28. Jag tycker om såkallade ”kill” spel
  29. Jag måste verkligen anstränga mig i skolan
  30. Min hund pratar, gnäller och låter som en katt, gris och springer som en häst
  31. Jag är kär i kärleken
  32. Jag är minst i familjen
  33. Jag garvar åt det mesta
  34. Jag skrattar åt mina egna skämt
  35. Jag pillar alltid på mina finnar, tillslut blir det oftast ärr..
  36. Jag kan inte spela ”läskiga” spel ensam
  37. Många tycker att jag är seg (på båda sätten)
  38. Jag får oftast alltid springa till bussen på morgonen
  39. Jag har en piercing i naveln
  40. Jag har en sten igenvuxen i min hand
  41. Vissa personer får bara inte säga att jag är trög. För då blev jag sur
  42. Jag kan bara blinka med ena ögat (sådär ett öppet, ett stängt)
  43. Jag är jätte känslig för äckliga lukter
  44. Jag vill kunna flyga
  45. Jag plattar mitt hår ungefär varje dag
  46. Jag har igentligen krulligt hår
  47. Jag har en fobi för spott
  48. Jag tycker inte om min näsa

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hahaa, du e för söt loppan...

"Min hund pratar, gnäller och låter som en katt, gris och springer som en häst"....hahaha :)

2010-10-27 @ 19:21:11
URL: http://lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0