Lite dagar

Förlåt, har inte haft så mycket tid med bloggen på senaste. Ska försöka bli bättre.
I lördags firade vi Fredrik som fyllde 20 år. Det var både släkt och vänner som var hemma hos honom.





I söndags firade vi min morfar som fyllde 89 år i fredags. Vi åt smarrigt älggryta och smarrig efterrätt. Mormor och morfar är så söta, men gamla tyvärr.. :( Ni får inte lämna oss!

I måndags var jag i skolan, hade frisör prov och fick sluta 1,5 timme tidigare. Åkte då och mötte Jenny i gullmars och så åkte vi hem till mig och spelade lite box head. Hahaha! Zombiesar <3 På kvällen var jag med Fredrik. Fixade lite grejer och sådär.

Igår slutade jag halv 5, åkte då till donken och käkade med Jenny och sen därifrån till träningen som började 6. Var bara jag, Jenny och Lisse där. Pinsamt? Haha... Efter träningen hängde jag med Jenny hemma hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0