Jag lyckas med allt!

Hej, nu ska jag berätta en liten saga om en tjej som heter Jennfer. Eller nä. Vafan.
Jag är på ett kanon bra humör just å det är braaa! Wihiii, fast inatt. Jadu. Jag "vaknar" klockan 3 och tittar runt i sängen och ser inte Fredrik. Ja ba, nehe då har han väl lagt sig i andra rummet. Går dit och tittar. Ser ingen Fredrik. Nehe, då är han väl där nere i soffan tänker jag då och går ner och kollar. Inte där heller. Wtf?! Någon har snott honom, aja.. jag går upp igen och ska lägga mig. Tror ni inte han ligger i sängen då?! Jag ba: HJÄLP. WTF? och somnar om igen.
Nu när jag tänker efter tror jag att jag gick i sömnen. Läskigt! Jag har aldrig gjort det förut. Jag kommer ihåg att jag var lite borta och sådär liksom. Men inte tänkte jag på det då. HAHAHA bra där! Och Fredrik bara garva när jag berättade. Haha

Och nu har jag en bula i huvudet/sidan av pannan. Jo såhär var det. Igår när jag färgade Jennifers hår skulle jag gå och hämta någonting eller nått. När jag går tillbaka missar jag öppningen så jag går rätt in i väggen/listen. Fan vad ont det gjorde! och det kan jag konstatera nu också, är fett öm.

Även igår när Fredrik duschade skulle jag hämta en sak åt honom. När jag öppnar står jag i tån i golvet (fuck!), stänger dörren och handtaget lossnar. WOHO. WHAT THE FUCK?

Jag är duktig! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0