Fake fredag

Kära nattläsare, idag har det varit en liten sådär fail kväll. Hehe. Åkte ju hem till Jenny efter praktiken och firade henne med hennes släkt och irriterande kusiner och sådär. Åt världens godaste rulltårta bland annat också!  Sen senare mor kvällen hade vi planerat att dra ut på fest. Sagt och halvtgjort. Vi åkte till slussen mötte Erik och fick drickan, Träffade också Andreas på t-banan som man inte träffat på jätte länge, så det var kul! Sen åkte vi till Älvsjö station där festen var, men själva grejen var att allt var muppigt, Johan visste inte vart vi skulle och sista bussen mot gullmars åkte inom 40 minuter. Så det var ju bara helt meningslöst! Jag pallarade mig hem till Fredrik då och här sitter jag. Jenny drog en annan stans ;)

Jag är inte ett dugg trött.. Hmm. Jaja, godnatt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0