29 okt

Köpte en skjorta i onsdags när vi var i Farsta och en chailatte. Mums! Haha, jag skulle verkligen vilja tycka om kaffe, för det ser så gott ut. Men det är det fan inte. Usch fy och blä. Men det är väl så, man måste lära sig att dricka det. Typ tvinga sig själv, eller vadå? Det är väl det ända sättet ^^ Jaja, nu är det fredag iaf och jag ska snart åka till praktiken och sen är det lov! Fan vad skönt! Jenny kommer förbi på praktiken idag så ska jag fixa hennes hår. Hon fyller ju år idag liskom! 17 barre. Höhö, var med henne igår också efter skolan. Hahha, hon har blivit en nörd på super mario så som mig och Johanna. Kuuuligt!

Ikväll kanske jag drar hem till Jenny och firar henne, fast har inte riktigt bestämt mig än.. Hmmm! Förresten Johan och Nick fyllde år igår också. Grattis till dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0