21-10-10

Har inte skrivit så mycket på ett tag, men igår efter skolan var jag med mamma och morfar på SÖS och hälsade på mormor. Hon hade ramlat i ondags och kunde knappt gå så hon fick åka akutbil in till sjukan. Mamma, pappa och morfar satt på sjukhuset från ungefär 15 - 23, utan några resultat.. Så vi åkte och häslade på henne igår. Hon är så söt, världens bästa. Envis är hon dock. Haha, vi var där i 2,5 timme, sen blev det pizza och sedan träning, kungarna av tylesand och paradise hotel!

Idag slutar jag halv 5. Då ska jag och mamma åka till Farsta och kolla på vinterskor till mig. ÄVEN fast jag har blivit kär i ett par andra skor på Brandos.se Världens finaste! Aja , senare ska jag träffa Johanna och prata med henne. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0