Söndag

Tjolahopp, imorgon är det måndag igen. En hel skol vecka framför sig, suck.
Idag har jag annars varit i Farsta med Johanna och shoppat lite. Hittade en fin spets body som jag har letat efter, och en julklapp till syrran. Vi ska ju fira julafton den 11 december för att vi åker bort på julafton plus att mamma jobbar varje dag innan dess, så det blir lite tidigare i år. Haha, väldigt mycket tidigare. Lagade middag med Fredrik idag också och efter det åkte vi ut och boxerade upp Martins bil upp ut ett dike som han hade krockat med rätt in i en lyckstolpe. Han hann äge den i 40 min. Haha... lite kul är det, eftersom han inte skadades ett dugg så kan man ju garva år det.

Just nu har jag försökt skriva ett CV ett tag, men det går inge bra... vet inte vad jag ska skriva. Blä, blä. Hoppar nog på Fredrik i sängen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0