Snö tisdag

Kul det var igår att åka till träningen i snöovädret och kötta sig på försenade bussar och allt bara för att sedan komma försent och upptäcka att ingen annan heller ska träna. Fuck off.. Fick sitta och titta på när 98orna tränade i 40 min till Fredrik, Mike och Langen kom och hämtade mig. MOJSIGT.......... När jag kom hem tittade jag på paradise hotel, bakade morotskaka med mamma och tittade på desterate housewifes. Gött

Hahaha, måste bara tillägga att jag har inte har skrattat så mycket på en idrottslektion förut som igår. Hahaha, Johanna "dampade" eller dampade (?) för att jag försökte ta bollen ifrån henne, och Frida sprang som ett litet mongo och snubblade på sin egen tröja pladdask på magen och jag vet inte vad. Haha, bara massa skumme roliga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0