Mormor <3

Jag är lycklig, och framförallt är min mamma det. Iaf som börjar hon bli det igen! Det är så att min mormor har legat på sjukhus i 2 veckor och hon har blivit dement. Så hon blömmer bort det mesta hela tiden, och säger saker om och om igen plus att hon har svårt att gå. Det var därför hon lades in. Sen så har jag en morbror som är dum i hela huvudet och bara skiter i dom. Så det gör ju inte saken lättare för min stackars mor som tar ledig hit och dit för att hjälpa mormor och morfar. Men NUU! Till den bra delen, är det så att dom har fått en lägenhet med his och som är äldre anpassat utan trösklar och sånt. (Dom bor tre trappor upp utan hiss nu)

Wihi, jag blir så glad. Defenetift för att jag ser min mamma glad men också för att det kommer bli så mycket bättre med morfar och mormor förhoppningsvis!

Saker och ting är inte riktigt klart än, vi ska åka och kolla på lägenheten nu med morfar klockan ett. Men jag tror verkligen att det kommer bli bra. HEJsvejs så länge!


En bild på mig och mamma från 2007

Kommentarer
Postat av: Mami

ja nu ser vi ljuset i tunneln Love you <3

2010-11-03 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0