Lördags kväll

Johannas bror Jonas kom och hämtade mig igår lite över 8 och så åkte vi hem till Johanna. Vi fixade till oss och sen vid 9 kom människorna och hämtade oss (orkar inte skriva namnen, fast kommer nog gör det ändå snart), så åkte vi ut till Brevik på krök. Haha! Jag och Johanna spelade mario ett tag.. LoL. Kul. Knäppt. Inte så värst längre dock men ändå. Vi var runt där till 12 och sen åkte jag, Johanna, Fredrik, Billie och Max till Nicke som jag var hos i fredags. Lite mer drag den här gången, det var najs. Söt-Sandra var där igen också. Halv 2 var alla tvugna att dra för att skulle polisen komma. Då åkte jag och Fredrik hem och sussade. Pusspuss





Bilder från Brevik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0