Lång Torsdag

Hjälp, gick i skolan ända till halv 6 idag. Galet. Var så kallad "värdinna" på kundpasset, jag skulle ta emot alla kunder och visa som vart dom skulle gå och även ta betalt. Så dom som inte var klara till halv 5 fick jag vänta på. Höhö. Var väl inte så grymt jobbigt kanske, grejen var bara att stanna i skolan så länge som var irriterande. Nu har jag suttit och skrivit på den dumma Offentlighetsprincipen ett bra tag. Den ska mailas in imorgon och jag är nästan klar. Bara en grej som jag inte direkt fattar som irriterar mig. Jaja, tog en paos och åkte ut med Fredrik en sväng hem till honom och grattade hans pappa lite smått med fika. Snart ska jag hoppa i säng och i morgon är det praktik. Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0