Fredag den femte november

Herregud, redan november också. Knas!
Ja men i alla fall, jag, pappa och mamma åkte ju hem till morfar och började packa lite små saker. Vi åkte där ifrån runt 4-5 tror jag. Så var jag hemma och slappade ett tag till 7 då Benny, Jimmy och Jimmy kom och hämtade mig, vi åkte till en pizzeria i Jordbro där Sofie och Emma var och så käkade vi. Satt där ett bra tag och sen åkte vi hem till Jimmy och bara glodde. 'Katten åt..' skämt, haha flipp. Pratade med lilla Andrej också som gör lumpen nu, men i helgen var han tydligen hemma. Fredrik, Mike och Johan kom och hämade mig och Emma klockan 1, skjutsade hem henne i Öringe och sen galnade dom runt. Mupp-grabbar ;)
Kom hem vid 2 någongång (:

Idag har jag också hjälpt dom att flytta, men nu har vi flyttat alla grejer till den nya lägenheten. Ikväll vet jag inte vad som händer. Vi får se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0