Familjo

Tjena propp! Nu är det exakt 7 veckor kvar till julafton, dvs att till vi reser till Thailand. Går inte att längta så mycket som jag gör, tror jag. Hihi. Fast egentligen så tänker jag inte så mycket på det, höhö men jag längtar mega mycket ändå!

I onsdags som sagt åkte mamma, jag och morfar och tittade på lägenheten som är ett äldreboende, morfar tackade ja till den och sen åkte vi till mormor på Dalens sjukhus. Hon är så söt, men dock väldigt borta :( Vi kom hem ungefär 4, så chillade jag hemma till träningen började 8.
Igår kom familjen + farmor och hämtade mig hos Fredrik vid 11 så åkte vi och tittade på utställningen för terracotta-gubbarna. Den här gången kom vi faktiskt in efter en halvtimma i kylan! Coolt, coolt. Min farmor är också söt :) HÖHÖ

NUUUU är det så att jag inte hinne skriva mer. Ska följa med mamsen och pappsen till morfar och packa ner lite stuff. Oj vad jag känner att jag umgås med min family. Men det gillar vi bara! PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

love you <3

2010-11-05 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0