En trevlig ledig måndag

Jadu. Johanna sov hos mig inatt och vi gjorde egen mumsig glass igår också som vi bjöd mor och far på. Idag började dagen med att spela super.. sen gjorde vi i ordning oss, åkte hem till Johanna och käkade lite och sen åkte vi till Haninge centrum och kollade runt. Jag hittade inte min älskade ring, men dock så hittade Johanna en fin som hon köpte. När vi hade varit där en stund åkte vi tillbaka hem till mig och så kom Benny och Jimmy dit. Vi spelade mario kart och jag som hade sagt att jag var bäst, sög eller jo jag var bättre en Johanna. Hehe. Men inte så konstigt! Vi har inte suttit och nördat det som dom hade gjort, baaara för att dom sög förra gången vi spelade så var dom tvunga att ha en revansh.. Haha, jaja whatever :) Johanna åkte hem efter ett tag och då efter ett till tag vid 8 åkte vi och käkade på Pias grill och pizza i Haninge. Jag var tvungen att bjuda Jimmy på pizza eftersom jag glömde min plånbok förra gången vi åt. Hehe, Nötskal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0