20 november

Dålig uppdatering, förlåt mig. Hehe, i torsdags hade vi kundpass, jag slingade och klippte en dam/tant eller vad man ska säga. Hon blev nöjd men ska komma tillbaka och göra lite mer slingor, och hon vill komma tillbaka till mig, hihi. Man blir så glad när man hör det. Sen på kvällen var jag med Fredrik och körde en mys kväll och så pluggade jag lite grann.
I går (fredags) så färgade jag Johanna på praktiken, det blev jätte bra faktiskt tyckte hon och jag. Sen åkte vi hem och åt och fixade vi oss. Vi skulle egentligen vara med Jimmy och co. Men dom dissa, haha mupparna skulle på krogen istället. Kul. Verkligen. Så vi drog hemma till Tom och var där med några, sen kl 12 åkte alla ut och driftade. Yeaaaaaaaah...!

Ikväll ska storloppan (syster-Jessica) komma hem till oss och äta, kanske hennes pojkvän också men det vet jag inte säkert. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0