Kaos! - Felicia my friend <3

Först idag så åkte jag, fredrik, hampus och tiki hem till mig och spelade fotboll med en sån där stor blå boll som man igentligen ska träna med. HAHAHAHAHA as garv! Wilma bajs... sen råkade den krasha en lykta så att glaset gick sönder.. och sen gick själva bollen sönder -.- Hur fan lyckas man...? Vi försökte laga den men det blev bara värre..

Typ klockan 2 träffade jag Felicia i centrum. Vi käkade lite mat, eller ja mat och mat. Jag tog pommesfrittes och hon tog en hot dog. Sen träffade vi hennes mor en snabbis och så åkte vi hem till mig och tittade i gamla skolkataloger. Höhöhöh så spelade vi ett spel på Wii som var fett retardigt.. BORIING med andra ord. För ett tag sen åkte hon hem och nu ska jag börja knata hem mot Fredrik. Han kommer och hämtar upp mig påvågen någonstans tror jag. Hihi, skönt å gå för det är ju lite varmt ute ^^ BYEBYE see yaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0