Inzo & Jessicas house

Jajaja, jag försöker skriva när jag kommer ihåg.. men det är inte så att jag glömmer bort min käre blogg. Höhö..

Igår var jag i skolan, vi hade frisör prov där vi skulle rulla upp en frisyr på curler och klipps. Det gick rätt så bra, ju med att jag aldrig gjort den förut. Vi hade inte svenska för att hon var hemma och vårdade om sitt barn. Då åkte jag till centrum med carro, nick, jennifer och jennifer. Eller ja vi tittade runt i affärer och sedan käkade jag en korv tillsammans med några andra. Klockan halv 3 möttes alla igen vid radiovägen inne på Inzo. (En butik som frisörer kan handla massor med prylar) Så fick vi ta 4 produkter och betala endast 100 kr för det. Vilket kap! Höhöhöhö, jag tog schampo och balsam för färgat hår, inpakning och en hårspray. Så från och med nu får jag gå dit när jag vill och handla saker för 10% billigare en ordinarie pris. Nice!
Efter det åkte jag till Hagsätra och gick hem till Jessica. Hon och Zeb kom och mötte mig för annars skulle jag inte hittat ^^ Så vaxade min käre syster mina ben och så chillade vi runt tills dom sedan skjutsade hem mig. Fick träffa Wilmis också! Wihiii :)

På kvällen tittade jag på inspelningen av desperate housewifes och drömmen om italien. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0