Home sweet home

Jamas Jamas! Eller nja. Nu är jag hemma i Sverige igen. Kom hem inatt/morse klockan halv 6, planet var försentat en timme pga fel på bromsen, fast det kunde ju varit värre så jag är glad! För något extra plan hade dom ju inte på den där mini flygplatsen på Kreta i Chania! Svär den var typ inte ens en tiondel av Arlanda. Om inte ännu mindre ^^ Höhö! Planet landade ungefär klockan 20 i 4 på Arlanda och vi for iväg från Chania plygplats typ 1. HIHIHIHIH. Bagaget gick nice till och jag kom hem till min älskade Fredrik klockan halv 6. Kröp ner i en vaarm skön säng med en varm och skön (hihi) Fredrik :)

Vaknade typ 12 och efter det har jag bara slappat. Tittade klart på filmen med Fredrik som jag började på imorse. NU ska jag iväg till Sandra. Hon ska ha en tjejmiddag sörröööö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0