Happy birthday to me!

Idag blir jag 17 år. Hihihihihi, om ett år blir jag 18! (Lågiskt va?) ochb om två år tar jag studuenten! HIHIHIHI, Jag längtar :D Fast nu först längtar jag till sommarlovet :) Så skööönt!

Blev väckt idag av familjens sjungande. Fick en massa presenter. Högtalare till datorn, hörlurar till datorn, ett par shorts, ett linne, bh och trosor, armband, bigminton (skit stira bedmintonrack med en stor fet bedminton boll), ett spel som heter Qube jorden runt, presentkort och lite annat smått och gott.
I skolan hade vi kaveln. Man ska ta dig från skolan till alby med en massa olika granar som cykling, joggning, hoppa säck, padla kanot och en massa. Man gör det tillsammans med klassen så man gör inte alla grenar själv. Så ska man klä ut sig till något också. Vi var militärer :) Fast det gick jätte dåligt på själva grejen.. suck. Det spårade, folk hoppade av och en massa grejer. Så det var tråkigt, men själva grejjen var rolig! HÖHÖHÖH, busigt.

Bilderna på oss i klassen har Therese, så jag får dom senare :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0