Fredag 28/5-10

Tjena mitt bena!
Idag var det slapp i skolan, tittade på en film på engelskan men jag fattade ingenting av den, så jag somnade. fan helt serri, vad är det med mig? Hela veckan har jag varit trött iprincip hela tiden, förutom på kvällen när man ska lägga sig. HIHIHI, solen tar kål på mig :) Efter skolan var jag med Emma. Vi åt en gooood panacotta (eller hur fan det stavas), jag köpte ett tub linne på H&M och så drog vi till Haninge en snabbis och jag köpte äntligen min käre "jenas" skorta på Gina!

Igår var jag med Anders ett tag inne i stan. Vi fikade och han köpte ett par skor, sen skulle vi titta på mors-dag presenter men vi hann inte för jag skulle till Södertälje klockan 2 och träffa Felicia! Sagt och gjort, var framme hemma hos henne cirkus klockan 3. De va Niiiice! Haha, vi tittade på en film och åt piiiiiizzzza!


Nu börjar jag bli sjuk. Har ont i halsen och är hes. Fyfan! Men det ska inte stoppa mig från att vara med mina vänner ändåååå och imorgon ska jag jobba! PEACE


Smarriig!


Kommentarer
Postat av: Nina

såg god ut! :D

2010-05-31 @ 22:46:46
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0