En onsdag i Tyresö

TJA! Igår var jag med Johanna efter skolan! Vi åkte först hem till henne och åt lite mat, sen gick vi till centrum och gick runt lite tills vi senare åkte hem till mig och letade.. HOST. Fuck. Vi hittade den som tur va. Love! Sen försökte vi med den där jäkla bossen igen.. fuck den. Klockan halv 5 åkte jag till Fredrik och åt mat och lite annat. Sen så åkte vi till hans jobb och så var jag där i ett tag tills 8 då jag åkte hem och sedan blev upp hämtad av Johanna och Billie. Sen blev det donken vett du. Eller ja, vi var utanför och allting. Orkar inte berätta!!!!!!!!!!! MOHEHEHE, Sen när jag kom hem till Fredrik igen hade hans älskade släkt och kusiner kommit dit. Hihihihi, slocknade väl typ klockan 1. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0