30 maj

Idag har jag varit bakis.. var i Älvsjö på en fest med Emma och Jenny igår. Det var riktigt trevligt :) Kom hem klockan 4 och deckade i sängen på en gång. Hahah, mötte Sandra helt random påväg hem också. Hehe. Jag har också pratat med Fredrik idag. Vi har gjort slut och det är väl jobbigt på ett sätt, men vi det känns jätte bra att vi fortfarande ska vara vänner och kunna umgås. Så jag är inte så värst ledsen om jag ska vara ärlig. Han är ju bäst, inte så mycket man kan göra åt. Hihii Tack för dom 22 månaderna <3

Jag ska snart hoppa i säng tror jag. Jag är ju inte speciellt frisk direkt.. kan ju knappt prata för att jag är så hes. Får se hur jag mår i morgon, om jag kan dra till skolan eller inte. Pallar inte sitta hemma hela dagen.. speciellt inte när internet inte fungerar (jag har baxat pappas jobbar bärbaradator), så förfan! jag måste dra till skolish i morgon xD Haha!


Kommentarer
Postat av: Fredster

Du är oxå underbarast och bäst!

2010-05-30 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0