17 maj - hato

Allt kan knööööllla sig. Åtminstonde min läxa och lite annat. Fuck that. Måste få skriva av mig nu, VAFAAAN! Min läxa jag har tills i morgon är att skriva om något hantverksyrke helt random. Hur det såg ut förr i tiden och lite annat. MEN SERISÖT? Det finns ju fan ingen fakta på internet om något fucking hantverksyrke förutom frisör. Där hittar jag skit mycket, men det får man ju inte skriva om för att vi skrev om det förra terminen. Sucko.. Helt sjukt. Jag skjuter mig i huvudet snart.

SEN en idiotisk människa. DU ÄR ETT RETARD. Fattar du inte själv att du är helt jäkla patetisk?! Nej jag fattar nästan det. OH MY GOD! Bli vän med mig bara för att komma närmare.....? GAAH! Jag som trodde du var en bra vän.......................

Smuts som fastnar under naglarna kan också gå och sjkuta sig själva.. Även fast det inte är någon speciell person som sätter sig under naglarna och gör sig svarta direkt. Men ni fattar själva.

och jaaa. jag är på hat humör. Inget går bra, inte igår heller. Internet fuckar sönder när man äntligen hittat en bra sida. Eller bra och bra, inte direkt, AAAAAAAAAH Jag sätter ett äppel bit i halsen snart.


Kommentarer
Postat av: prinsessan JENNIFER

du hade kunnat fråga mig, det där har jag gjort :P

2010-05-19 @ 11:02:54
URL: http://flickanjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

aha fan :D

2010-05-19 @ 15:07:06
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0