Wilma

Jadu, Wilma kom precis. HAHA! säger jag bara. Hon är så himla gullig. Hon är såkallad skendrektig, och det är när hundar tror att dom har valpar, och måste passa dom hela tiden. Så för tillfället är jag hennes valp tror jag.. Hon ligger i mitt knä just nu när jag sitter vid datorn. Knäpp gök säger jag bara! Haha, och hon tycker att det är varmt också men nejnej, hon tänker inte flytta på sig xD Och pussar bangar hon inte heller på just nu. Men när hon är "normal", då är hon allt en snåljåp ^^
Fast jag hoppas inte hon blir så jobbig mot mig som hon är mot Hasse. För han får inte ens gå på toa ifred, för även då måste hon ligga i hans knä!

                                       Två bilder på henne just nu!




Kommentarer
Postat av: Mami

Pluttan då

2010-03-05 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0