Nyttigt

TJA! Nu kom jag precis hem frpn gymmet. Känner mig riktigt duktig nu, även fast jag inte gymmat så ofta så känner jag mig ändå riktigt nice när jag kommer hem från gymmet. Man känner sig lite sådär sånyttig när man tränar. Plus så skulle jag vilja börja på handboll igen. Men jag kommer tyvärr aldrig att göra det.. Sanningen svider. Jag skulle också vilja börja på dans igen. Jag älskar att dansa! Men dom som vet hur det gick förra gången börjar väl bara garva. Jaa rent ut sagt så gick det åt helvete.. "Skolkade" inte bara lite ifrån det. Haha! Men jag skulle ändå vilja börja igen.
Men tillbaka till verkligheten nu då! Sitter och proppar i mig en good kycklingsallad nu också och snart bär det av till Olanders med saxarna :O.. wish me luck.

 +

oj vad fyndig man kan va xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHHAHAHAHAH Lycka till med Dansen säger jag bara ;) Jag vill också gå på dans ;(

2010-03-03 @ 16:31:44
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0