NYHETER!

Oh dear god! Min mor ringde för en halvtimma sen och sa en otroligt rolig sak! :
Att mina bebisar inte längre är ett par bebisar. Dom kommer bli föräldrar likväl som jag och Fredrik kommer bli mormor & morfar. Eller hur det nu blir :O För dom som inte förstår så är det så sant att våra ödlor har lagt ägg! WIHOOOOOOO! Fattar ni grejjen alltså, så jäkla ballt! Men hmm.. yttligare en grej så måste vi till djurmagazinet idag och prata med dom, för vi vet ju ingenting om hur vi ska göra med dom. Troligen måste vi köpa en typ "grotta" där vi lägger in äggen i. Fast liksom, det är lite läskigt också. Tänk om dom döör, och aldrig uttväcklas till stora fina toxicor, töööörmisar eller lillisor. SPÄNNANDE!
Jag vill hem och så dom nu! WIHII!

Jag kan ta kort på äggen liten senare så kan ni få se hur dom ser ut. BUSIGT! <3

och plus en till sak så var det ju här en fantastik present till mig och Fredrik som firar 20 månader idag. Jag älskar dig snutte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken present ni fick, Grattis o Puss /Mami

2010-03-16 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0