Jennifer aggrar

Helvlans! Snart packar jag fram mina sommar kläder! Helvlans, vad jag saknar min förra mattelärare! Gå och skjut den vi har nu.. Eller nej inte direkt men jag får sånna ryck ibland när jag bara vill att hon ska försvinna under jorden. För att man fattar inte ett jäkla skit på hennes ruttna lektioner. Kan slå vad om att hon inte ens kan 6 gånger 8 snabbt i huvudet. BLÄÄÄÄÄ! Hon kan ingenting.. Och det som är grejjen liksom är att jätte många nadra som har henne i matte, tycker också att hon är helt retarded i huvudet och vill byta, dom har liksom gått till rektorn och pratat om henne flera gånger. Men inte ett skit händer ändå! Visst, fine hon är snäll och så, nästan för snäll men helvlans, bli inte matte lärare om du inte kan någonting om det..! Det är mitt betyg som fuckar sönder och inte ditt! RETARDESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bajsa snett på Ullis-Bullis!

2010-03-27 @ 10:51:53
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0