Igår you knoow

JUSTE, kom ju på nu att jag inte skrev om igår. Så gör det nu iställeeeeeeeeeeeeeet :)
Wilma litter fortfarande i mitt knä och snarkar.. börjar undra när mina fötter kommer å somna. Snart gör dom säkert det.. Men igår som sagt så åkte vi till stan och tittade på Alice i underlandet. Den var väl bra tycker jag. Inte jätte, men ett VG får den xD Haha, efter filmen åt vi på Subway på malmskillnadsgatan youknoooooww. och resten vill du nog inte veta.. hihihihi. Pengar rullar in som de ska de går bra nu.. (8). Nej DREV! Aldrig jag...! Efter en good subway macka och en smaskande äckligt par åkte jag och Johanna hem till Johanna och Towe&Linnea hem till sig själva. Vi gjorde väl inte så mycket kan jag säga. Ba chillade liksom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

malmskillnadsgatan :) OCH fyfan man får visst aldrig äta där ostört! SPYR Hahahahah

2010-03-05 @ 19:59:52
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0