detta felt måste fyllas i

Alldesles strax ska jag gå och lägga mig, men ska först berätta lite saker :)
Hade första dagen på praktiken idag som sagt, och det gick väl bra. Gick där ifrån vid halv 5 ungefär och åkte till Freddans jobb på en gång. Då det strulade en massa saker, och allt gick åt helvete för Robin (som han sa och vi även såg) Hahah! Stackarn. Senare åkte jag, Fredrik, Micke & Emi till kina resturangen i centrum och åt middag. Jag tog det som jag alltid brukar ta. Hehe! Någons om vet kanske? Det var trevligt tills det blev panik på slutet, då jag och grabbarna blev väääääldrigt toanödiga (om man säger det på ett trelivgare sätt).. Heeeeeh! Men jag åkte istället hem till Emma en snabbis och en tillbaka till centurm och vidare mot simhallen. Just de! Vi simmade, wowoooo! Riktigt naaaajs, och en snabb bastu på slutet eftersom simhallen stängde vid nio.
NU BLIRE SÄNGEN.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajsnödig!!!!!!!

2010-03-09 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0