Brunetten & Blondien

Hohoho, min ärare skulle typ döda mig om hon fick reda på att jag skrivit det här nu när jag har praktik (a) Men so what, det är rätt lugnt här och alla andra sitter vid den här bärbara datorn när dom inte har något att göra, så då kan väl lika gärna jag också göra det. Praktisirar på Brunetten och Blondinen igen och det har faktiskt gått ganska bra.
Hade ångest i gårkväll och i morsre för att jag verkligen inte ville gå hit. Men nu närman väl är här och dagen snart är slut så känns det ganska bra. Jag och Sara är homiesar. Haha nej nu överdriver jag, men jag tycker om henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Busis, love you PUSS /Mami

2010-03-08 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0