Bästa

Tjojohohohoho! Började ju en mening i går att jag och johanna är bäst. Hahaha jag kan förklara varföööööör! För att vi är bara det! Liksom varje gång vi hittar på någonting med varandra så håller man typ på att dö av garv. I fredags så var det så att jag och johanna var inne i stan och mobbade lite folk, eller mobbade kan man väl inte dirket säga.. vi typ bara allmänt garvade åt dom och allting. Så jävla nice! Men om jag nu skulle sitta och förklara allting vad vi garade åt så skulle det ta hela natten, vi får helt enkelt spara det hemligt! Fast på kvällen så tittade vi på finalen på Let´s dance, wowowowowowoo. Mattias & Cicilia vann bree!


Love u girl!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha asså "eller mobbade kan man väl inte dirket säga.. vi typ bara allmänt garvade åt dom"

Det är ju att mobba din mupp, hahahahahah



Vi är fan bäääääst! Love uuu bebi <3

2010-03-28 @ 15:14:01
URL: http://baraenmassabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0