9 mars

Faen snart vår! Känns det som lite i alla fall ^^
Åkte från högdalen vid kvart över 5 idag. Mötte mamma i farsta centrum och så shoppade vi gärnet på gina tricot. Wihihiii , jag är så glad. Tack mammaaaa! Jag fick tre tajta linnen, två lite mer "slappa" linnen, en klänning, ett skärp och tre trosor. Älskar dig :) Så som tack så gjorde jag middag till alla sex idag. Min och Fredriks goda korvstråganoff. Mums! Och eftersom det är tisdag idag så betyder det bara, sitta framför tven i 3 timmar. WOHO. Dating in the dark, desperate houewives & Cooger town! Seeyaah!
Kan lägga upp bilder på kläderna senare i veckan om jag orkar. Puss :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Älskar dej me och det blir inte sista gången du lagar middag för det va supergott. PUUUUUSSSS

2010-03-12 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0