4 maaaaars

Jasssååå! Idag är det onsdag! (för den som inte visste det..)
Idag har jag inte heller så stora planer.. fyfan det är segt att vara hemma. Men jag ska iaf försöka ta mig til gymmet och bränna lite kalorier och sen ikväll ska jag hem till familjen Olander och klippa Kalle och äta pannkakooor! Jennie ska vara där också, wiiie, saknar henne.

Igår kväll tittade jag på tv hela kvällen, förutom att jag följde med till biltema en snabbis med grabbsen. För klockan 8 var det ju Dating in the dark. HAHA! Så bäst och följt av det desperate housewifes! Galna typer attlså och sedan efter det var det Cooger town. Haha. Så jävla pinsam hon är, men vafan! Så på tisdagar för mig framöver blir det en hemma kväll! WOHO

Hörs senare mina babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0